Jaaroverzicht 2017

Heb je het al gezien? Het Jaaroverzicht 2017 van Stichting van Schulden naar Kansen staat online! Dankzij de inzet van onze maatschappelijke partners en vrijwilligers hebben we vorig jaar weer heel veel mensen een stapje richting financiële zelfredzaamheid kunnen helpen.

Met trots presenteren we ons nieuwste jaaroverzicht. Hierin lees je wat we in 2017 hebben gedaan om huishoudens met (dreigende) schulden financiële vaardigheden bij te brengen in Amsterdam, Arnhem, Rotterdam en Zwolle. Een aantal projecten en deelnemers komt in het jaaroverzicht aan het woord. Zo vertelt Elise, oud-deelnemer aan het project Talentcoach van De Regenboog Groep, hoe zij zichzelf heeft kunnen hervinden en nu als coach mensen aanspreekt op hun kracht en talenten. Niet voor niets is Elise het sprankelende middelpunt op de foto’s in ons jaaroverzicht. Ook vertelt Rhimou el Ahmadi, directeur van het project UNMF-NL, hoe zij de samenwerking met Stichting van Schulden naar Kansen ervaart en hoe ze het onderzoek inzet als meetinstrument om meer te leren over de impact van haar training. Nieuwsgierig geworden? Je vindt het jaaroverzicht op onze website.

Stichting van Schulden naar Kansen
Schenkkade 65, 2595AS Den Haag